ساعات کار : همه روزه ساعت 6:30 الی 22

Slider
علائم سکته قلبی که نباید نادیده گرفته شوند

متاسفانه در کشور ما بیش از 45 درصد آمار مرگ و میر در اثر بیماری های قلبی و عروقی می باشد که سکته قلبی در این بین از سهم زیادی برخوردار است.

با این حال برای پیشگیری از احتمال سکته قلبی راه حل هایی وجود دارد و از مهمترین موارد آن می توان به عدم بی توجهی به علایم سکته قلبی اشاره کرد، در این مطلب به برخی از این علایم اشاره شده است:

درک سلامتی از طریق ناخن ها

ناخن ها می توانند در مورد مشکلات قلب، ریه، کبد و ... اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دهند.

ناخن های رنگ پریده می توانند علامتی از بیماری های زیر باشند:

  • کم خونی
  • نارسایی قلبی
  • بیماری های کبدی
  • سوء تغذیه

14 روش برای کاهش وزن پس از 40 سالگی

پس از 40 سالگی، کاهش وزن دشوارتر است. تغییر در میزان فعالیت، عادات غذایی، تغییرات هورمونی و نحوه ذخیره چربی در بدن می توانند در این زمینه نقش داشته باشند.

چندین گام کوچک می تواند در این مورد به شما کمک کند:

  • خوردن میوه و سبزیجات
  • عدم حذف صبحانه
  • خوردن غذای کمتر در شب
  • مصرف گوشت های سالم تر (به جای غذاهای سرخ شده و آماده، از نوع بخارپز و یا کبابی استفاده کنید)
  • مراقبت در مورد میزان مصرف کالری روزانه
  • تمرکز بر وعده غذایی و انجام ندادن کارهایی از قبیل تماشای تلویزیون یا فعالیت های روزمره در حین خوردن غذا
  • عدم مصرف نوشابه های گازدار و پرانرژی

مواردی که در کنترل سرطان پروستات تاثیر دارند

8 موردی که می تواند روند سرطان پروستات را کند  نماید

  • ورزش و رژیم غذایی مناسب
  • یوگا
  • تخم کتان
  • چای سبز
  • ویتامین D
  • آب انار
  • لیکوپن موجود در گوجه فرنگی
  • زردچوبه

راهکارهایی برای رسیدن به وزن سالم

رژیم‌های غذایی روش‌های دائمی برای کاهش یا حفظ وزن نیستند. دلیل آن هم این است که آنها تنها سبب ایجاد الگوهای غذایی موقت می‌شوند و در نتیجه، نتایج این رژیم‌های غذایی نیز موقتی خواهد بود.

بیشتر افرادی که از رژیم‌ های غذایی خاصی پیروی می‌کنند، ‌ با بازگشت به عادات غذایی خود، به سرعت وزن از دست رفته را به دست می‌آورند. بنابراین بهترین راه برای کاهش وزن، ایجاد یک روش طبیعی خواهد بود. از دست دادن وزن تنها زمانی موفقیت‌آمیز خواهد بود که افراد عادات جدید سالم را جایگزین عادت‌های قدیمی ناسالم خود کنند.

پنج راه رسیدن به وزن سالم در ادامه توضیح داده می‌شود:

گام اول؛ ورزش کنید
فعالیت‌های بدنی منظم، باعث سوزندان کالری و ساختن عضلات می‌شوند. هر دوی این موارد علاوه بر کمک به داشتن اندام متناسب، در رسیدن به وزن متعادل نیز کارساز هستند. قدم زدن، دوچرخه سواری یا انجام کارهایی که باعث افزایش سطح فعالیت‌های روزانه شما شوند، ‌می‌توانند نیاز شما را به انجام فعالیت‌های بدنی برطرف کنند. اگر تمایل به سوزاندن مقدار بیشتری کالری دارید، ‌لازم است شدت تمرینات خود را افزایش دهید و با انجام مقداری حرکات قدرتی، به ساختن عضلات خود کمک کنید.